Päivän asu & hiusten harmaanpeittomascara



Pitkästä aikaa taas päivän asu-kuvaa. Minun lempivärini ovat punainen, musta ja valkoinen, yhdessä ja
erikseen, ja tänään oli taas puna-musta päivä. Mustat farkut ja Atelier Goldner Schnittiltä tilattu erikoisesti leikattu liehuva neuletakki josta tykkään paljon. Atelier Goldner Schnitt on oikea mummovaatteiden mekka, mutta aina välillä sieltä löytyy jotain mistä tykkään ja sitten tulee tilattua, vaikka kuvastojen useimmat vaatteet kauhistuttavatkin tätimäisyydellään. Kyllä minä klassisesti ja aikuisesti haluan pukeutua, mutta ei ihan isoäitityyliä sentään...

Toinen hyvä löytö tuli tehtyä Ruohonjuuresta. Minulla on jo muutaman vuoden ollut ohimoilla harmittavia harmaita hiuksia, muualla niitä ei vielä onneksi ole. En halua värjäyskierteeseenkään ryhtyä ainakaan vielä kun ei harmaita ole koko päässä edes. Ja kun niistä hiusvärien haitoista puhutaan nykyisin aika paljon niin ei mielellään ottaisi riskiä. Ruohonjuuresta löytyi kuitenkin kiva tuote: k pour Karité hiusmascara, joka on kasvipohjainen suoraväri, jolla saa yksittäiset harmaat vetäistyä peittoon. Minulla on sävy tummanruskea, ja se oikeasti peittää harmaat kohdat. Eikä ole tahrannut esim. tyynyä nukkuessa vaikka onkin pesussa täysin poislähtevä väri. Voisin kuvitella että tuote toimii myös niille jotka värjäävät hiuksiaan muuten, tyvikasvun peittämiseen. Tuskinpa tuota aina viitsii laittaa arkena, mutta aina välillä sitä tykkää piilottaa harmaita. Vielä kun keksisivät rypyt peittävän naamapakkelin niin hyvä ;-)


Kommentit

  1. Asu näyttää hyvältä! Ja oi kun sulla on pitkät sääret :)

    -Komeetta-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sääret on tosiaan ärsyttävän pitkät siinä mielessä, että housuja joissa ei ole pituustuumakokoa, ei uskalla mistään tilata kokeilematta, kun ovat aika todennäköisesti liian lyhyet. Ei varmaan ole kovin yleistä että 165-senttisellä hukkapätkällä on tämä ongelma... Moni myös on luullut minua paljon pidemmäksi kuin olen, varmaan juuri koska jalat on pitkät.

      Poista
    2. Heh, mäkin oon kävelevä optinen harha, aina luullaan pidemmäksi ja isommaksi. Valitettavasti se ei vaan mulla johdu pitkistä sääristä, vaan leveydestä. Mulla ois hartioita vaikka muille jakaa!

      -Komeetta-

      Poista

Lähetä kommentti