Olipa hurja wappu (NOT!)

Hehee, tätä se vanheneminen ja väsyminen sitten vissiin on, että istuu vapun kotosalla lukien kirjoja, juomatta edes tippaakaan alkoholia. Viime vuonna sentään, vaikka olin kotona, pidin taukoa dieetistä ja join kaljaa. Tänä vuonna mulla on se päätös, että ei tippaakaan alkoholia ennen kesälomaa, joten jätin kaljankin väliin.

Mutta olin minä sentään vähän tuhma. Ostin nimittäin dieettiini kuulumatonta leipää ja söin vappuaattona lounaaksikin "sopimatonta" ruokaa. Sekään ei edes ollut mitään kunnon mättöä kuten jättimäinen pizza tai tuplahypersuper-megahampurilaisateria, vaan riisiä ja fetajuustoratatouillea. Ai niin, söin yhden DaCapo-suklaapatukankin jälkkäriksi. Jotenkin säälittävä tällä kertaa tämä minun vappulankeemukseni :D Mutta tänään sentään oli aamulla silti painoa kilo enemmän kuin eilen aamulla, varmaan johtuu epätavallisen suuren hiilihydraattien syönnin keräämästä nesteestä. Mutta ai että se leipä oli kyllä kaiken arvoista, pitkästä aikaa se oli niin hyvää, että olisi iso kiusaus jättää paleotouhu että saa syödä leipää. Hassua, etten ennen tuntenut erityisemmin leipää edes kaipaavani, mutta kun viipaleen söin, himo iski. Mutta palailen tässä kuitenkin paleo-arkeen, kun on vienyt hyvin pois painoa ja ei ole ollut nälkääkään.

Allergiaoireet on onneksi edelleen pysyneet poissa, vaikka lehdissä on lukenut että koivun siitepölyä on ilmassa ennätysmääriä ja jopa monet aiemmin ei-allergiset on saaneet oireita tänä keväänä. Tämä on kyllä todella hieno juttu, viettää kevättä lääkkeettä ja oireetta :)

Oliskin ollut tuontyylinen vappu ;-)





Kommentit