Shoppailua helteisiin valmistautumiseksi

Tänään sain ensimmäistä kertaa lomalla raahauduttua ihan keskustaan asti ostoksille. Niin laiska olen muuten ollut, etten ole lähikauppaa kauemmas jaksanut pistäytyä. Nyt lähdin, kun tajusin ettei minulla ole mitään lopultakin luvattuihin helteisiin sopivia vaatteita edes.

Turhauttavaa taas oli kaupoissa kiertely. Minun on vaikea käsittää miten jotkut oikein harrastaa ilokseen shoppailua, minulle se on täyttä tuskaa. Varsinkin vaatteiden ostelu. Ei millään tahdo löytyä mitään mistä tykkään, joten täytyy talsia kauppoja läpi kunnes jalkapohjiin sattuu kävelemisestä ja uuvuttaa tungos ja kuumuus kaupoissa. Palkitsinkin itseni kylmällä oluella terassilla kun lopulta sain ostokseni tehtyä. Tällaisia tuli hankittua.

Hellemekko Indiskasta.

Vähän siistimmät shortsit KappAhlista. Inhoan beigeä väriä, mutta malli oli niin hyvä että ostin silti.

Toiset KappAhlin shortsit. Värien puolesta aletaan päästä asiaan ;-)

Rennot kesäkengät.
Vero Modasta ostettu toppi ja lyhyt hame. Hyvä pötsin peittävä malli :D
Ruohonjuuressakin tuli piipahdettua ja ostettua lähinnä kesäherkkuja.

Kotona jäädytettäviä hedelmä-kookosjäädykkeitä. Kevyempi vaihtoehto jäätelölle.

Mausteista teetä.
Luomusuklaata.

Nyt sitten vaan saisi tulla myös ne helteet kun on jo kerran varauduttukin! Huomenna ajattelin mennä mattoja pesemään. Toinenkin reissu täytyy vielä varmasti tehdä kun ei montaa isoa mattoa mahdu auton takaluukkuun kerralla. Joka kesä olen matot aina pessyt, kun koirataloudessa aina ne jotenkin harmaantuu kaikesta hiekasta ja kurasta, vaikka imuroikin ahkeraan.

Kommentit