Kuulumisia & että olen äijämäinen naisihminen!

Kuulumiset

Nutraaminen kyllä pudotti painoa, mutta sen jälkeen on ilmennyt kummallisia ruoanhimoja. En ole koskaan
Tavoitetakki (Zalando Collection) kokoa 38.
aiemmin edes välittänyt makeasta, vaan himoni ovat kohdistuneet rasvaiseen ja suolaiseen, mutta nyt olen himoinnut makeaakin. Oikeastaan mielessä pyörii koko ajan herkut, mikä on minulle ihan outoa, en ole ennen juuri ruoka-aikojen ulkopuolella minkään syötävän himoja tuntenut... Toivottavasti menee ohi tämä tämmöinen, muuten vaikeutuu laihdutus merkittävästi jos jatkuvasti tarvii jatkossa taistella milloin mitäkin karkin tai karjalanpiirakan tai minkä milloinkin himoja vastaan...

Tuli myös tilattua netistä Zalandolta kivan näköinen takki, mutta valitettavasti siitä tuli ns. "tavoitetakki", eli takki joka mahtuu päälle vasta kun olen laihtunut huomattavasti lisää. Nykyisellään ei mene tissien kohdalta läheskään kiinni. Tuo on kokoa 38, ja aikoinaan 36 mahtui hyvin myös joten jospa se vielä joskus... Tissit on kyllä niistä ajoista paisuneet B-kupista D:hen, saa nähdä pienenevätkö kun laihtuu.

Nettideittailuajatuksia: hitto että olen äijä!

Kootessani ajatuksia siitä, millainen ihminen olen, millaiseksi voisin kuvata itseni, alkoi huvittaa se että minä tosiaan en taida olla kovin naisellinen ihminen. 

Olen erittäin miesvaltaisella alalla. Harrastan tietokonepelejä (action-, strategia- ja roolipelit) ja futiksen seuraamista (UEFA-pelit, arvokisat ja myös Espanjan La Ligaa, suosikkijoukkue Madridin köyhemmän kaupunginosan Rayo Vallecano). Kirjoista luen dekkareita, jännityskirjoja ja joskus sotaromaaneja. Tykkään hyvistä oluista ja mallasviskeistä, erityisesti Islayn saaren viskit maistuvat. Ei haittaa, jos viskin kanssa saisi vielä hyvän sikarin. Lisäksi minulla on hyvin matala ääni, jota puhelimessa usein luullaan miehen ääneksi ja kysytään varmistukseksi etunimelläni, että oikeastiko tämä (naisen nimi) on puhelimessa... Liikaa mallasviskiä on varmaan viskibassoäänen aiheuttanut ;-)

Ei taida tässä tapauksessa edes meikit ja hameet ja korkokengät huijata ketään, että kiva naisellinen nainenhan tässä ;-)

Leidin suosikkipelejä tältä vuodelta: Far Cry 3


Kommentit

  1. Naisellisuus on katsojan silmässä! :)

    -Komeetta-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se kyllä on :) Kun muistelen aiempia parisuhteitani, huomaan myös että monella tapaa henkisesti mies on ollut minun vastakohtani, eli omannut luultavasti keskivertomiestä enemmän naisellisena pidettyjä ominaisuuksia (halu puhua tunteista ja yleensä vahva tunneihmisyys, taiteellisuus, ihmisiin enemmän kuin asioihin keskittyminen). Ulkoisesti ovat kuitenkin olleet hyvinkin miehekkäitä.

      Poista

Lähetä kommentti